Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Blev inget skrivande igår men vad ska jag säga till mitt försvar? Antar att jag har ett liv oxå ;-) Jobbat fred,lörd och idag och kom inte in på bloggen igår på jobb. De datorerna borde ju huttas genom fönstret eller nåt. Seriöst! Man kan bli smått irriterad för mindre. Jaja....nästa gång jag ska jobba är på torsd kväll.

Var på Center Syd idag efter jobb och smällde lite pengar. Jag hittade jeans, en kortärmad skjorta, mjukisbrallor och lite på h&m. Gubben hittade oxå en del på New Yorker. Sen en del till Nova. Philip fick mycket i fredags då vi var på Spiderman runda =)

Imorgon ska Micke påbörja sin mycker efterläntade tatuering. Börjar 19 så han blir nog borta hela kvällen. Den ska täcka hela vänsta armen.

Nova är lite bättre nu både med förkylningen och hostan, skönt =)

Philipkom hem från sin pappa idag. Det är konstigt hur mycket man saknar honom, han är ju nu "bara" borta helger. Innan var det hela veckor.

Snart läggdags, vi ska bara kolla klart "La Ink" =)


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Bra att du har ett liv också.
Hahah, vad är det med smågrabbar och spiderman? :D

2008-04-27 @ 22:12:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback