Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Då var det tisdag idag. Nova bestämde sig för att vakna 7 idag. Hon har ju vaknat till och från hela natten som vanligt men vid 7 gick det inte att söva henne mer. Vi stack till ICA och lät pappa sova, Novas gröt var slut. Nu är här städat, storstäd på Philips rum + renbäddat. Så dammigt det är överallt när man tittar noga. Vill inte titta noga men ibland gör man det iallafall haha.

Blir skolan sen vid 13.40. Nova har lite feber men är glad ändå, snoret rinner långa banor....


Vad mer? Jo jag skulle ju ringa till vår läkare idag, inte fått svaren från Philips urinprov men det är ju längesen nu vi lämnade in det. Hmm...Sen ska jag ringa till dagmammorna här i kommunen med. Vi funderar ju på dagmamma till Nova. Hon ska ju (tyvärr) in när hon är 1 år och man måste då ansöka när de är 8 mån vilket hon är nu.


Hoppas de snart sätter på värmen här hemma....kallt nu. Igår bytte de gaspanna här och ska väl sätta den i drift idag. 17 grader i köket men jag e varm. Har städat haha.


Alles for now..Blir träning ikväll. Ska ta gnällig snorig bebis nu.


Min fina Philip 11 april 2008


image2

Min fina Nova 8 april 2008


image3


Kommentarer
Postat av: Robban

Ahh... härligt att se nya bilder på
dina offsprings ;)
Tråkigt att lilltösen
e lite förkyld - hoppas hon blir bättre snart

Tänk nu på - att det finns en dag imorgon
också...
så du inte gör allt på en o samma dag...
*fniss*

/Kusinen

2008-04-15 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback