Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Idag är det skola på schemat, inte förrän i eftermiddag men det känns som man får planera dagen efter det. Vill helst att Nova ska sova i vagnen när vi är där. Enklast så liksom =)

Ska försöka boka tid till frissan idag, inte klippt mig sen november herregud. Håret har blivit rätt långt. Ska väl bara klippa lite grann och sen vill jag bli ljusare. Slingor tänkte jag om det går på detta fågelbo haha!

Philip hittade sin bortttappade bebisgorilla. Han fick ju den igår så nu har den spenderat en natt i trädgården....

Mickes tatuering blev ascool!! Så står det Nova oxå....så fint!! Jag vill med =) Funderar på revbenen igen...hmm svårt att bestämma ställe. Men jag tror underarmen ändå.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback