Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trött

Usch ja det är bara förnamnet, jag tror jag är skittrött i själva verket. Oxå ingen träning som kan pigga upp idag heller *böla* ;-) På fredag morgon är det träning nästa gång. Då är det spinningdags.

Nova sover just nu, jag kollar på tv4, det är Hem till gården haha. Vafan då!

Ska hämta på dagis 14 så fram tills dess ska jag bara vila. Philip får passa sin lillasyster sen så ska jag dammsuga. Han får 5 spänn så blir han glad! Win win =)

Blir pyttipanna till middag,min favvo för tillfället och Mickes hatmat för tillfället haha. Han jobbar ju ändå till 22 ikväll.

Nä nu ska jag joina min dotter =)

CIAO


Lite bilder: Min tattoo av Philips namn, Nova i bilen, Philip ca 3 år & Philip sommaren 2007.




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback