Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

TRÖTT!!

Bara för att jag inte orkade hålla mig vaken innan. Somnade med Nova på soffan vid 16 tiden sen flyttade vi in till sovrummet. Eller bara för det är det inte, kan ju ha att göra med att jag gick upp 5.43...DÅ kändes det ok men det är alltid på eftermiddagen tröttheten kommer smygandes....Nåja, snart kväll så man får lägga sig =)

Maginfluensa bland vissa vårdtagare på jobb!! Inte najs asså =( Lyckligtvis hamnade jag inte i det gänget och hade jag gjort det så finns det munskydd och alla andra möjliga skydd. Vill inte dra hem nåt sånt skit till oss...inte minst till barnen. Shiiit, bokstavligt talat. MEN det var skönt att jobba, sitta ner och fika i lugnoch ro är ju aldrig fel =) Fyllde in ansökan om tjänstledigt med.

För er som inte vet jobbar jag i en av Husies hemtjänstgrupper i Malmö men i sommar kommer jag befinna mig på BB på MAS.....drömmen! Förhoppningsvis =)

Nä nu får vi fixa nåt att käka. Snart kommer lill-Philip hem oxå =) Längtar alltid efter honom fast att han nu bara är borta från fredagtill söndag.

Bye bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback