Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag har jag bytat dag så jag är ledig för vi ska på bröllop. Barnfria och allt. Mickes mamma kommer hit och passar Nova. Men imorgon jobbar jag 6.45-16 igen. Sen ÄNTLIGEN ska jag få träffa min lille prins. Som jag längtat, det är helt sjukt. Dessa två veckor har masat sig fram tycker jag! 14 lååånga dagar. Det känns som en månad om inte mer.

Jag har en ledig dag i nästa vecka då vi ska hitta på något sen 23 aug med som vi ev ska åka till Danmark tillsammans med några andra. Ska bli skoj. Sen innan/efter jobbet kan man ju hinna en del med. Nova börjar inskolningen nu 11 aug och sen börjar Philips skola 20 aug. Sommaren har gått snabbt. Hoppas den inte är över redan dock, vädret idag är inte strålande direkt.

Nu ska jag duscha och lite sånt sen ska nog Nova och jag iväg på äventyr ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback