Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova 1 år!

Idag 22.23 prick blir min lilla tjej 1 år! Tänk att ett helt år gått så snabbt och så mycket som hänt. Lillan går nu ett par  stapplande steg, en endaste tand har hon =) Och imorgon är det inskolning på dagis!

Kalaset idag kl 13 gick jättebra. Det har varit mycket att stå i sedan igår kväll när vi började med allt. Jag jobbade till 16 men sen hjälpte Philip mig med smörgåstårtorna medans Micke röjde undan.

TACK ALLA FÖR ATT NI KOM OCH FÖR ALLA DE FINA SAKERNA VÅR PRINSESSA FICK IDAG =)

Tidigt på morgonen:



Här kommer bilder från Novas första fest:



Första (och enda än sålänge) tanden:


Kommentarer
Postat av: Unni

haha Jag gick ju bland de sista men jag märkte inte att ett enda foto togs... Helt galet.. Tack så mycket! Kommer förbi med presenten i veckan.. Kram

2008-08-12 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback