Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vab

ja eller typ vam (vård av make) men eftersom det är Nova som ska tas om hand så så blev det vab. Imorgon är jag åter på jobbet iallafall. Vi har haft en trevlig dag med fint väder =) Sommarvärme!

Var till center syd på em och handlade hostmedicin oxå hittade jag två par jeans för 100 kr paret på Cubus! Snacka om glad =) Jag har ju sååå svårt att hitta brallor pga mina långa taniga ben. Härom veckan hittade jag ett par på Be young eller vad den affären heter. Fast de kostade 300. När det kommer till byxor betalar jag gärna eftersom jag inte hittar så ofta. Tröjor är lättare, de behöver jag inte testa, passar alltid.

Sen käkade vi chinamat =) Ska ut och hämta tvätten nu sen är det nannedags för mig. Klockan ringer 5.15 imorgon bitti.

Imorgon kommer Phille hem igen, saknat honom!! Min lille store pojke =) Hn är så otroligt fin och han är MIN son! *lycka*

So long.

Bilder kommer en annan dag, vi har köpt en ny bättre kamera =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback