Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Julfest mm

Igår var jag på julfest med jobbet på Wallmans =) Det fanns hur mycket god mat som helst!! Julmat med sill och ägg, olika sorters fläskfilé, kyckling, janssons, vitlöksbakad potatis, potatisgratäng! Detta var bara lite av det som fanns. Sen ett gigantiskt gottebord ovanpå det. Välkomstdrinken kunde jag bara smutta på eftersom jag hade kört dit.

Är hemma idag och imorgon med sen har jag en ledig dag på torsdag, på fredag får Nova gå till dagis. Jag har en kväll då som jag måste byta eftersom Micke oxå jobbar kväll...Går det inte får vi ha barnvakt eller något. Micke kan inte nyta fler och ja kan inte jag byta så går det inte.

Kameran slukar batteri så vi har inte bytt, därav mobilbilder.

Wallmans 1 december 2008:



Nova slappar och kollar på "Bernard":



Lite tradera-fynd:

 

Detta vädret har vi idag:



Nu ska Nova äta lite sen sticker vi till skolan igen och hämtar storebror! Grymt sugen på att gå dit fast att det regnar men ska handla lite mjölk på vägen hem. Det kan vi iofs göra på Preem. Tar med Philips paraply isf så tycker han säkert att det är roligare. Jag är typ ALDRIG ute och går längre + att det inte blivit av med gymmet heller på jättelänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback