Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ser jag ut som ett barn??

Det hände en rolig sak när vi satt och åt middag. Dörrklockan ringde, jag gick för att öppna och det var en larmförsäljare. Jag sa hej och han sa (hör och häpna!!) "Har du mamma eller pappa hemma?" "Ehh, jag bor här!" sa jag. Så skrattade han lite generat och bad om ursäkt, sa att jag skulle ta det som en komplimang. Ta att jag ser ut som ett barn som komplimang, nja jag vete fan asså! Trodde först att han skämtade men sen tänkte jag varför skulle man göra det när man är så seriös så man säljer larm...? När jag kom fram till att han inte skämtade tänkte jag att då är det ju något som är fel. Ser jag ut som ett barn? Det är inte bra! Att jag ser ung ut har jag förstått då jag ff får visa leg när jag köper cigg, sprit mm. Men detta tog fan priset!! Micke tyckte det var skitball och ringde t o m en kompis och berättade (!) Jag var mest helt mållös! ÄRLIGT TALAT! Och nä, vi ska inte ha nåt jäkla larm, vi har hund! HAHA!

Fått sålt brio sittdynan så jag ska posta den imorgon. Den röda sammetsklänningen i stl 68 ligger ute ca 2 v till tror jag. Hoppas bra bud kommer in! Micke är oxå hooked haha, han har lagt bud på ett spiderman spel på xbox åt Philip i julklapp =) Det är hela spelet, nu spelar han bara demot som Micke laddat ner från xbox live.

Nova vaknade precis men Micke gick upp, nu blir han nog utkastad från sitt game!

Jag ska surfa runt en stund till sen gå och sova. Blir hemma imorgon med. Nova har fått feber igen och ögonen är väl liiite bättre. Näsan rinner som en öppen kran!! STACKARS NOVA =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback