Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Stressigt värre

Idag jobbade jag morgon men hamnade i köket tillsammans med Katya som skulle gå på snitt men där var inga snitt. Vi två hade dock att göra hela dagen. Städade köken (personal och patient), tömde återvinningsvagnen, packade upp patient- och personaltvätt och andra saker till förrådet. Efter jobb snabbt inom till Mickes mammas jobb, sen hämta Philip som var och lekte med en kompis. Hem om snabbt och lämna av saker och hämta papper som hans pappa skulle ha. Köra tillbaka till Malmö (Oxie) och lämna Philip (en kvart försenade) Vid 17.30 kom någon och hämade 4 par byxor (traderavinst) Sen blev det lite lek och gröt för Nova och hon nattades av honom. Jag duschade och käkade. Precis varit ute med hunden. Vilken dag! Hemmet ser ut som om en BOMB slagit ner men idag struntar jag i det. Vill eg inget hellre än att röja upp men jag orkar verkligen inte. Det kommer ju en dag imorgon med. Då ska jag bl a posta en himla massa tradera-paket.

Nu ska jag surfa runt lite sen kolla på Dexter eller nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback