Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Stranden

Igår var vi vid Saxtorps sjöar och barnen, Micke och hunden badade. Jag hade oxå gärna badat med föredrar havet framför en sjö. Ungarna tyckte det var jätteskoj, inte minst Nova! Ett riktigt baddjur är hon =) Philip var mest intresserad av de tusentals små grodorna! Tog många bilder med min nya mobil men nu hittar jag inte sladden. Ska leta!

Jag jobbade kväll igår så vi hann bara stanna på stranden en liten stund. Känns som man borde hunnit med mer i helgen när jag var ledig men man kan ju inte göra ALLT på två dagar ;-)

Nä, nu ska jag byta på Nova så kanske vi tar en tidig promenad. Det är fint väder trots att klockan bara är sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback