Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag är det lördag och jag gick upp tidigt (6.45) med Nova. Det finns massor att göra här hemma så nog ska tiden gå. Jobbar 14.30-22 idag och samma imorgon.

I torsdags var vi på studentmiddag hemma hos Mickes ena syster Denice. Mycket trevligt och god mat =) Igår jobbade jag 6.45-15.15 men flexade ut lite tidigare. Det ÄR verkligen mitt drömjobb, inte en enda sekund har jag tråkigt! Skitskoj är det =) Många som vill ha hjälp med amningen, jag är ju ingen expert men vet hur barnet ska ligga för bästa resultat. Ammat mina egna men man glömmer snabbt och det är skillnad på en helt nyfödd och Nova som snart är 10 månader. Det jag INTE längtar till igen är tiden efter förlossningen om man blivit sydd mycket =( Usch och fy, lider med dem! Annars ser jag fram emot nästa (och sista) gång det är dags att vara gravid och föda.Har bestämt mig för att gå upp max10 kg då!

Philip är hos sin pappa nu tills måndag. Han hade köpt en liten present till sin nya lillebror i torsdags =)

Bus-Nova:



1 juni:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback