Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredag

Idag har vi mest varit hemma. Körde ner till cykelaffären i förmiddags och köpte stödhjul till Philips cykel. Velat fram och tillbaka om han ska ha eller inte. Men jag har ingen möjlighet att springa efter honom när jag har Nova med mig. Så ett tag kan han kanske ha de på och sen att vi tar av dem. Han tyckte det var skoj iallafall när vi tog en testrundda men jag tror att jag har satt dem för lågt eftersom bakhjulet spinner lite så fort det inte är jämn asfalt...

Vid 14-15 körde jag Philip till Oxie sen fortsatte jag och Nova ut till min mamma. När man ändå är i närheten kan man lika gärna titta förbi på lite kaffe =) Träffade mammas granne Anette oxå.


Sen hem och fortsätta med sakerna jag gjorde innan, dvs en massa tvätt och disk och så dammsög jag. Blev tre maskiner idag så allt blev ändå undantvättat. Skönt!


Nu ska jag bara bädda Philles säng så är det gjort och sen ska vi lägga oss. Nova var trött ikväll, ligger i sin egen säng nu eftersom hon varit på väg ur vår flertalet gånger :-o


Bilder på kidsen idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback