Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Håret

Det blev lyckat hos frisörskan, hon var duktig =) Mitt hår är ju färgat brunt på blekt vitt hår typ...Ehh inte de bästa förutsättningarna nej. Så klippte hon upp det lite oxå. Inte sååå stor skillnad men det är en början, det ska ju bli ljusare så småningom.

Bilder kommer imorgon, batteriet är fortfarande inte fullt laddat och jag ser ut som fan (förutom i håret då hehe)

Nu ska vi kolla lite tv sen sova. Fan, jag är verkligen trött. Måste vara halsontet med som gör mig seg. Känner mig på dåligt humör med men inte så konstigt. "Slutade" ju röka igår och det känns. Micke har plåster men jag kan/vill inte ha nåt eftersom jag ammar fortfarande.

Nä palla...ses imorron!


Kommentarer
Postat av: Dempa

Ja eller hur, en gb!
Jaa, den var verkligen jättefin!!

2008-05-06 @ 23:29:34
URL: http://Dempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback