Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jobba jobba

skrev ett inlägg men denna pissdatan på jobb bara stängde ner....vafan, ska snart ta en cigg bara för det ;-) man kan inte skriva med stora bokstäver för då loggas man ut...jag blir gråhårig asså ;-)

var hos novas mormor och moster igår, nova tyckte mosters hund daddy var skitrolig. han buffade på henne så hon "flabbade" som philip säger haha.

idag är det jobb till 13, imorron med sen e de äntligen dags för tatueringen. funderar lite på hur jag ska ha siffrorna med hennes födelsedatum. efter namnet eller under....och sen vilken stil på texten.

eftermiddagen/kvällen blir lugn. tror johan (en av novas faddrar) ska komma förbi. jag kanske tar nova till center syd eller nåt sen när jag kommer hem, se om micke vill med. jag är i desperat behov av strumpor, eller så e de för att ingen viker tvätten i torktumlaren hahaha.

nova vaknade 5.50 imorse men så la micke henne 18.30.

later hemifrån en "normal" dator!

Kommentarer
Postat av: Dempa

Hejdu!
Jag har inte riktigt lärt mig hur man svarar tillbaka på tex din kommentar, om man kan det, men jag svarar här, hoppas det blir bra! :P
Valborg var niice, men att chilla inne med en film hade inte varit helt fel heller måste jag säga!
Allt bra?
Det ska jag göra! =)
Puss & kram /D

2008-05-03 @ 14:35:56
URL: http://Dempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback