Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Nu vid 18 ska jag ner till frissan =) Äntligen och utan barn dessutom. Tror det är min lyxdag idag! Hoppar träningen då jag har ont i halsen idag. Inte tränat nu sen förrförra måndagen så över två veckor. Gått ner lite mer i vikt. Har ju skrivit om min viktnedgång inne på www.familjeliv.se (där jag heter Philips mamma) Det jag gjort är att äta mindre och nyttigare och rört mig mer. Innan var det helt tvärtom. Idag stod vågen på 59.7 kg (med kläder eftersom jag väger mig på BVC/MVC) Som mest har jag vägt 87.5 kg, gravid men ändå, det är rätt mycket....

Philip hade haft det trevligt på utflykten, de hade varit neråt Furulund i det underbara vädret. Jag hann dammsuga lite här hemma när vi kom hem. Philip har duschat, ganska smutsig efter en dag på dagis =)

Idag har två personer tagit Nova för en pojke.....bara ROSA på henne i fortsättningen haha! Iallafall om Micke får bestämma. När jag var liten var det fler som trodde jag var en pojke än flicka men så hade jag mycket blått och kort krulligt hår ;-)

Lägger in bilder senare ikväll, kamerabatteriet var slut PRECIS när jag skulle fota Micke, typiskt.

Fick VG på provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback