Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Jag känner mig bättre...och jag tror jag vet varför: jag har varit på en shoppingrunda =) Det jag egentligen skulle ha tag i var skor och eventuellt en cykelhjälm till Nova. Vill att hon ska ha såna fina vita kavat med snörning på COOP. Har alltid sagt att får jag en dotter ska hon ha såna skor =) De är helt vanliga men känns ändå speciella. De finns i röda, svarta och mörkblå oxå.

Men pga dålig service, en kissnödig unge och en uttråkad unge så blev det istället ett par Spiderman-badshorts/shorts till Philip på KappAhl, en keps till P och en solmössa till Nova inne på Lindex. På H&M blev det en skjortklänning i jeans, ett linne och ett par 3/4 mjukisbrallor till mig.

Sen var klockan mycket och vi var inte hemma förrän 18.30, vi stack vid 15.30 ca. Käkade pyttipanna, Micke jobbar ju ;-) Sen var Nova på HIMLA bra humör och har så varit hela dagen även i bilen då hon brukar vara allmänt uttråkad. Nova la sig ca 20 och Philip nu typ.

Här kommer bilder på småttingarna från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback