Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lådbilsrally i Bjärred

Idag gick jag upp kl 7 med Nova, då hade hon hållit låda en timme typ. Eller så var det innan 6 t o m, dåligt koll. Vet bara att jag var trött som ett as! Jaja ibland är det bättre att gå upp om hon ändå inte somnar om. Min sovmorgon är imorgon, snart snart =)

Micke började 9 idag på Lådbilsrallyt så jag tog ut Philip, Nova och hunden på en promenad. Vid 11 körde vi ut till Bjärred. Det var lite förberedelser först sen vid 12 drog det igång. Många fina lådbilar var det, någon som körde av banan och vurpade t o m :-o

Sen hem vid 14 för att äta, kunde käkat korv där men det var dags för Nova oxå att äta och hade inget med mig till henne.

Nu blir det nog lugnt resten av dagen. Måste fixa olja till bilen, verkar ganska så tomt!

Philip fotar mig. Hmm ingen mäster-fotograf direkt ;-)



Och Bjärred:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback