Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag-morgon

Så var det dags att gå upp tidigt idag med men INTE kl 5 och nånting utan nu var det kl 7 vilket är helt ok. Vi skulle lagt oss tidigare igår bara...Micke får sovmorgon idag fast jag ska jobba kväll idag. Jag måste vara skittrött när jag kommer hem eftersom jag börjar 7 imorgon bitti. Sen så behöver han nog sova mer än jag, det ser ut så iallafall ;-)
Den gula Seat Ibizan jag var och kollade på igår med mamma var inget att ha. "välvårdad" ehh så fan heller! Småskavanker överallt, det kallar inte jag en välvårdad bil från -99. Neeej den ville jag inte ha. Kopplingen kändes som man tryckte ner en sten :-o

Adnan var snäll och kollade upp två bilar, visserligen inte 4-dörrars men väldigt fina och de var välvårdade. Eller verkade vara iallafall, man måste ju kolla för att veta. Min lilla Fiesta verkar funka ibland, det kan vara startmotorn som glappar så det blir kontaktfel. Så man kan banka på den så den får kontakt igen...Tar med en skruvmejsel idag när jag kör.

Min mamma var här på besök idag och fikade sen efter bilkollen. Sen passade hon Nova när jag och Philip snabbt åkte till veterinären så han kunde kolla på Diesels sår. Han ska ha tratten i helgen oxå bara sen åker den av. Då ska denna skitiga hund trimmas och badas!

Micke kom hem vid 18.30 men då hade jag redan lagt Nova, hon var så trött. Lång dag för tjejen igår ju.

Idag har jag namnsdag förresten men var kom namnet Nora in i bilden? Det har alltid bara varit jag och Ruben...

Här kommer bilder från frukosten idag:



Ville kolla in torktumlaren:



Från igår:


Kommentarer
Postat av: jane

hahah..smart tvätta ungen i maskinen..snabbast så;) hahaha..

2008-05-20 @ 12:47:04
URL: http://gumpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback