Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag

Så var det en ny vecka nu =) Är lugnt här idag, vet inte vad vi ska göra. Lite ont i huvudet faktiskt, det var ett tag sen. Tror jag dricker för lite...vatten då alltså. Ingen alkohol här så långt ögat kan nå ;-)

Ska jobba torsdag 7-11 vad jag vet än sålänge. Philip kommer vara här i helgen så då jobbar jag inte. Vi planerar att gå på bio på lördag eller söndag + äta något i stan. Jag och min lille älskade son =) Han behöver vara bara med mig ibland oxå. Det blir lätt så mycket "kom nu hit här, skynda dig!" när Nova är med och om hon börjar tappa tålamodet. Men det hör ju till...

Tänkte kanske dra in till Malmö, vill ha typ såna skor jag köpte i svarta men i vitt. Det är ju snart sommar och då vill jag ha vita skor. Dana på jobb har ett par skitsnygga fast dem köpte hon förra året...

Sitter här med en handduk om skallen och orkar inte torka håret. Men jag har hela dagen på mig typ.

17.30 idag ska hunden kastreras....finally. Hoppas inte natten blir jobbig för någon av oss.

Nya bilder från nu precis:



Och en ny på armen, ser lite bättre ut nu tvättad och ren.


 

Kommentarer
Postat av: Linda

tatueringen blev super fin ju!
Du ska helt klart vara nöjd :-)

2008-05-05 @ 09:56:43
URL: http://lindus85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback