Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mors dag!

Idag är det mors dag =) Jag jobbade först 7-14 sen kom jag hem men då var ingen hemma, bara hunden. Efter en timme kom Micke och Nova hem och överraskade mig med presenter, en från Nova och en från Philip. Det var en jättefin fotoram och en lampa (för värmeljus) med samma blommor på. Jag har ett smyckeskrin sedan innan som oxå har dessa blommor. Efter någon timme åkte vi till Mickes mamma, Philip hade precis blivit avsläppt då. Av honom fick jag en jättefin bukett blommor med ett gulligt kort i =) Fint! Vi åt pizza och fikade med kaka. Nova blev himla trött på slutet så vi skyndade oss iväg. Väl hemma blev det duschen dirket för Philip sen sängen. Nu ska vi lägga oss, lång med mycket bra dag =)

Detta fick jag av Nova och Philip:



Blommorna jag fick av Philip:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback