Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Regnig måndag

Tråkigt väder idag men så är det ju måndag oxå, inte veckans roligaste dag precis. Micke har för det mesta långa dagar på måndagar, så oxå idag. Men jag ska boka träning till ikväll 19.45 =)  Vi tänkte gå/cykla ner till bibblan för sagostunden kl 10 men det är inte väder till det. Tror vi ska ha en hemmadag bara och mysa =) Måste till affären bara men då tar vi bilen ;-)

Vad barnen hittade på imorse:

Philip läser tre olika CD-sagor. Om dalmatinervalpar, Hiawatha och Nemo.



Nova leker lite själv med böckerna hon fick av farmor igår. Hon fick även en jättefin "Lilla Anna" solhatt och ett sandlåde-set med hick, spade, kratta och formar =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söta barn :D

2008-05-26 @ 09:37:20
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-26 @ 09:44:13
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: jannica

titta järna in på min blogg och svara på dagens fråga!

2008-05-26 @ 09:46:45
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete och undra om jag får fråga hur många besökare du har om dagen på ett ungefär? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-26 @ 09:49:03
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback