Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vilken dag!

Min dag började inte så bra. Natten har varit jobbig med Nova som inte verkade komma till ro. Hon har vakta till hela tiden kändes det som. Sen pallade jag inte gå upp förrän 6.15 så jag var redan sent på det. När jag skulle köra så startar inte bilhelvetet!! Säkert samma fel som förra gången. Mongobil =( Så jag hade två alternativ: Fråga Unni (grannen) eller ta Mickes moppebil....Unni behövde sin bil men jag kunde låna hennes mans. Det är en jättegammal väldigt speciell volvo som kanske dessutom behövde tankas och tid hade jag inte gott om. Jag tog Mickes bil istället. Snabbt gick den inte, fick stundtals upp den till 65. Fick köra via Habo Ljung eftersom man inte får köra såna LGF-fordon på motorvägen. Väl framme, 35 min försenad var det totalt kaos på jobb. Underbemannade som vi är, är det lätt hänt att man börjar bråka =( Men jag fick mitt schema, hittade dock ingen passande nyckel till cyklarna så jag fick låna Aris egen cykel. En grön stor herrcykel utan växlar, kanon =) Annars gick det bra och nu är jag hemma igen. Vet inte vad jag ska göra med bilen....Kanske lika bra att leta efter ny ändå. Så här kan vi ju inte ha det. Och jag som ska jobba hela helgen.....

Philip träffade en av sina nya skolfröknar igår, de kom till dagiset. Jag hade turen att oxå byta några ord med henne. Hon var typ 50+, verkade väldigt lugn och trevlig =) Så fick de en läxa att göra till inskolningen som börjar 20 maj. Philip tycker det ska bli jätteskoj att börja skolan. Jag har sagt att det går säkert bra men det finns två saker som är extra viktiga: Att sitta still och att lyssna ;-)

Igår blev det en del shopping på Center Syd, mest på New Yorker, älskar den affären. Extra roligt att handla nu när man är nere i vikt =)

Här kommer bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback