Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fars Dag

Idag är det Fars Dag, grattis pappa Micke!! =) Pappa fick en tröja från gladagrodan.se "mannen,myten, legenden-pappa". Svart ,ed guldtext och en nallebjörn från Gallerix med "Världens bästa pappa" tryckt på tröjan =) Micke blev jätteglad! Philip köpte en nyckelring som ett T till sin pappa =)

Idag hade jag sovmorgon till 10.40 (!) men kunde sovit bra mycket längre! Var såå trött när jag vaknade men det fick räcka. Ska ju kunna lägga mig i skaplig tid ikväll med.

Igårkväll var Sanna och Johan här =) Sanna har fått en riktig liten bebisbula nu! Så kul att se! Vi käkade sushi, Sanna åt medhavda gravidsushi och vi andra gjorde egna. Det var jättetrevligt. Sen ville tyvärr inte Nova samarbeta så vi kunde kolla på filmen vi hade planerat. Men en annan gång får det bli film.

Idag har det först blåst som bara den sen regnat OCH blåst som bara den....Vi hade planer på både Skattkammarön och hundfältet men inget av det blev av. Jag tog en cykelrunda med Diesel efter att vi hadlat lite på Netto. Snart ska vi käka, det blir ungsbakad falukorv med potatismos (hemmagjort såklart)

Tröja röd - Världens bästa pappaDenna fick Micke på Fars Dag förra året =)


 Detta året blev det denna men i SVART och med GULDtext =) + nallen från Gallerix men vi har ff inte fixat batteri till kameran så kan inte fota den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback