Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredagskväll

Fan vad jag är tött, känns som jag kan somna när som helst! Philip blir hämtad istället för att jag kör eftersom hans pappa skulle på nåt möte. Kör jag nu så somnar Nova i bilen och kommer inte kunna sova ikväll. Det har varit stressigt på jobbet och under förmiddagen ringde Micke och sa att Philip klämt sig i en dörr i skolan så han var hemma igen....suck! Stackaren =( Men det är bara lite svullet och han verkar inte ha ont eftersom han håller igång som vanligt här hemma =)

Micke börjar 19 ikväll så han drar snart. Planerar att lägga Nova vid 19 sen ska jag bara kolla tv och slappa till typ 20-21 sen slocknar jag nog med!

Imorgon blir det nog skogen med hunden 11.30 sen börjar jag jobba 14.30. Jobbar dag på söndag så det blir inte mycket sömn men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback