Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hmm

Då var det lördag och jag är hemma, fick ringa till jobb igårkväll och vabba. Micke är sjuk, vet inte vad det är men typ influensa-symtom. Så han kan inte ta hand om Nova idag. Vet inte hur det blir med festen. Vi velar fram och tillbaka. Det enklaste hade varit att strunta i att gå men hur kul är det. Å andra sidan är Micke dålig och då ska han ju inte behöva ta hand om Nova utan vila sig. Ett alternativ är att jag bara går på festen och hinner med sista tåget hem, inte så dumt med tanke på att jag då är hemma tidigare och får mer sömn. Jag har ju barnen imorgon, Nova direkt när hon nu vaknaroch Philip ska jag hämta på kalas vid 14.30. Och under natten brukar det vara lugnt, då sover Nova för det mesta ostört fram till 5-6 iallafall.

Jag vet inte, vad jobbigt allt blev....Speciellt när man bor i en liten håla som denna...

Ska försöka hinna med att tvätta iallafall nu när jag ändå inte jobbar.

I´ll be back när jag vet vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback