Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Då var det läggdags! Lika bra att lägga sig tidigt så man är utvilad, inte min sovmorgon men hade lagt mig tidigt ändå. Är pisstrött! Tvättat och städat och plockat här som en galning. Min städmani går INTE ihop med småbarnslivet men när ska lilla jag fatta det? Antagligen aldrig! Och det enda jag ville ha var ett rent hem...snyft ;-)

Det var jättetrevligt med Alex & co här iallafall, stackaren fick passa 5 barn när jag sprang ut i tvättstugan! Tog bilder men batteriet har lagt av nu, stendött =( Får fixa imorgon.

Philip åker till sin pappa imorgon efter scouterna och sen ska jag träffa min mamma för fika på mobilia är det tänkt. Vad skönt att sitta ner i lugn och ro med en latte eller nåt =)

Nä åter imorgon, nu går Philip och jag och lägger oss!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback