Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig måndag...

...så jag är hemma med båda barnen idag. Philip får en extra dag att bli riktigt frisk och Nova är ju hemma som vanligt när jag är hemma. Tänkte ha Philip ledig på fredag oxå när han fyller år, för att göra någonting roligt hela dagen. Jag är ganska säker på vad han helst vill göra om han får bestämma själv ;-)

Fick sova till 8 idag =) Sen en varm dusch innan dagen började! Nice!! Micke hade gått ner med Nova vid 7. Philip låg kvar i sängen när jag gick ner. Fixade lite frukost till oss två. Nova hade ätit med fick en macka annars tigger hon av oss =)

Tog lite bilder av sakerna Philip fick igår. Som vanligt bråkade kameran med mig så det fick bli med mobilen, den sviker aldrig mig =)

Av min mamma, syster & Pontus:


Av Unni, Anders & Bastian:



Av min kusin & moster:

 < -------------------Det fina kortet min kusin gjort =)

Jag fick en fin blomma av min moster & kusin:

Jag fick en fin blomma av moster & kusin --------------> 

Min kusin har varit med och illustrerat en bok ------------------>

Philip ville ha med spiderman-muggen han fick av sin morfar när han var här på besök från Frankrike i oktober, han använder den varje morgon --------------------->



Glömde dela ut småfoton på barnen, de nya från dagis och skola. Det får bli nästa gång =)

Nu börjar det bli dags att ta julbilder på barnen att skicka ut. Får först fixa tomtedräkter x 2 för det finns inget som passar hemma. Philip var ju pepparkaksgubbe förra året och Nova har växt massor såklart =) Hade varit jättefint att ta ute i snön men kallt och den ligger väl inte kvar så länge heller.

Vi har ju två rosa ljusstakar hemma som Philip valde till sitt rum förra året. Tänkte att Nova skulle ha den ena (har bara ett fönster i sitt rum) men han vill ha båda rosa i sina fönster =) Får se vad vi har och ev ge mig ut idag och köpa så vi har till alla fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback