Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mest jobb + presentshopping =)

Idag var det jobb till 15, igår jobbade jag kväll så inte mycket sömn men det går!

Efter jobb hämtade jag först Philip sen Nova oxå svängde vi inom hemma och hämtade vagnen. Sen bar det av till NovaLund för inköp av presenter till Philip =) Vi gick direkt till BR och shoppade loss! Han valde inga jättedyra saker men fick plocka fritt. Det hela landade på 600 nånting, så helt ok. Han får ju en massa hela tiden ändå känns det som men det ska ju ändå kännas att man fyller på den dagen man gör =) Sen käkade vi på Mc Donalds.

Imorgon blir det frukost på sängen för min prins =) Sen hittar vi nog på något skoj under dagen, det är planen iallafall! Framåt kvällen åker han till sin pappa.

Bilder i massor kommer imorgon!!

Nu väntar sängen snart, ska bara hej till mannen min vars bil jag nu hörde brumma utanför ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback