Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Min älskade son 6 år!

Jo han är så stor nu, 6 år gammal! Det är helt ofattbart ibland. Under dagen har jag tänkt rätt mycket på hur det kändes den där dagen för sex år sedan. När man låg där för första gången med obeskrivlig smärta, timme efter timme och ingenting verkade hjälpa. Till slut vill man bara döööööö!! Jo för så är det, eller så har det varit för mig båda gångerna jag fött barn. FAN, det gör ont så du tror det är ett skämt ;-) Ur all denna smärtan kommer sen det finaste som finns, ett underbart litet barn. Det är en väldigt mäktig känsla att få uppleva det. Det är liksom overkligt men samtidigt väldigt verkligt!! Idag (exakt 14.39) för sex år sedan föddes min son. Jag var 21 år gammal och från den dagen förändrades mitt liv för alltid, det fick en helt ny mening =) Denna underbara lille pojke har nu börjat skolan och dessutom blivit storebror, en uppgift han tar på största allvar!

Dagen började ca 7.30 med att vi allihopa sjöng "Vi gratulerar" för Philip. Han var ganska trött men tyckte det var skoj! Sen gick vi ner och han fick öppna alla sina presenter, han blev superglad (fast att han visste vad vissa innehöll)

Vid 11.30 ca begav vi oss in till Skattkammarön i Lund =) Båda barnen inkl jag har haft jätteroligt. Det blev vild lek! Alla var överens om att rutschkanan var ROLIGAST! Som vi skrattade. Vi åkte hand i hand alla tre, Nova i mitten. I halvlek pausade vi med korv, negerbollar, cola och chips =) Det är ju inte födelsedag varje dag!! Vid 14.30 fick jag bryta eftersom vi skulle hinna hem och äta tårta oxå.

Vid 17 ca lämnades Philip till sin pappa så fick han öppna massa presenter där med! Strax innan det körde vi inom Preem och hämtade ett paket från min pappa till Philip, det innehöll många småbilar!

En del bilder har fel datum, 2007 nånting men det var för vi glömde ställa om efter batteribyte....

Ni kan oxå se Philips blåtira han fick igår i skolan =( Det var säkert inte meningen men ser ganska läskigt ut!
 
På morgonen:



På Skattkammarön:



På väg hem igen:



Fikar lite med tårta:



Hämtar paket från Philips morfar och hans flickvän:



Sähär fina blev mina troll från fotograferingen på öppna förskolan:



En annan dag, så fin man är efter en chokladbit eller två =)



Kul med en låda:






Det var alles for now, nu ska jag lägga mig och ha sovmorgon imorgon =))) Sen planerar vi nog badet imorgon eller på söndag. Vi har aldrig varit och badat med henne på inomhusbad!


Kommentarer
Postat av: jane

usch vilken läskig blåtira det där va! Ni ser ut att ha haft en rolig dag! Leon gillar också att klättra i lådor och andra saker som verkar intreasanta ;)

2008-11-29 @ 08:22:31
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Liv

Grattis storkillen! :) Vart ligger skattkammarön i Lund?? Njae, vi vill gärna ha fler barn, men vi väntar helst några år... :-)

2008-11-29 @ 14:54:16
URL: http://livleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback