Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Problemet löst

Jo det verkar som det löst sig här hemma, vi har kommit fram till en plan =) Det är väldigt viktigt att ha en plan enligt min käre make när det gäller att gå ut och hur man ska komma hem mm. Och jag instämmer ju. Man ska inte gå eller åka ensam, det är inte värt det nu för tiden. Onödigt att det skulle hända något. Ok, planen är att min mamma kommer hit lite senare och jag åker in till Malmö med henne sen kör Mickes underbara syster Jane mig hem när de andra på festen drar ut.. Skönt att det ordnat sig, tack snälla Jane och tack till min mamma oxå =) Jag kan själv tycka att det är skönt att komma hem i tid oxå eftersom jag har en del att stå i imorgon.

Hjälpredan ;-)



Prinsessan!


Kommentarer
Postat av: jane

pussar på min älskling

vackrare för varje dag

2008-11-05 @ 17:38:09
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback