Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart till gymmet =)

19.15 ska jag och Lotta vara där och köra lite step styrka. Föredrar styrketräningen men man tar vad man får. Igår bara orkade jag inte och det fanns ingen tid så jag avbokade. Funderar starkt på att skära bort allt fett/hud istället. Jag tror inte träning gör någon skillnad på mig. Ytligt? Ja. Viktigt för mig? Ja! Man vill ju bara må bra med hur man set ut. Alla säger att jag är såååå smal och att man inte ser att jag varit gravid två gånger....Nä men jag brukar ju ha kläder på mig ;-) Vill ju ha en liten till, problemet är att det inte blir just nu utan om en 2-3 år, gör ju inte det innan det iallafall så allt blir kasst igen. Jaja ska inte tjata mer om det nu =)

Jobbat 6.45-14.45 idag sen bar det av direkt hem som det brukar vara. Micke jobbade inte idag. Hans mage strular så han lämnade barnen ca 8.30 och hämtade 14 så han kunde vila lite under dagen.

Laddar up filmen på youtube nu så jag kan få in den i bloggen så småning om, men det tar en jävla tid så postar detta inlägget sålänge =)

Kommentarer
Postat av: jane

du ska bannemej inte klaga! min mage ser ju fortfarande lite gravid ut! det finns många som mer än gärna bytat mage med dig! ;)

2008-11-14 @ 10:37:40
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback