Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vilken...?

Jag blir galen, kan inte betsämma mig!! SKA på något sätt haha fixa en ny vagn till Nova, det har jag vetat länge nu. Frågan är bara vilken? Det står ju mellan två olika: Emmaljunga Scooter och Brio Race. Har nästan till 100% bestämt mig för brio race eftersom vi har emmaljunga (city cross) nu så är man lite "trött" på den. Så hittade jag ju givetvis TVÅ olika rosa.....Vafan! Kolla:



Den översta måste är lite äldre, vet dock ej årsmodell och den nedersta är en ny -09:a. COOOOLA eller vad?! Haha jag vet....jag ÄR en vagnnörd men en stolt en ;-) Hjälp mig dock, please!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag valde mellan brio race och brio sitty. Tyckte dock att racen är stor och klumpig, nästan som vanliga sittvagnen. Jag tog brio sitty 08 i brunt och svart- var lite trött på rosa vagn faktiskt.. hehe! Lycka till!

2008-11-04 @ 09:58:43
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: jenny ståhl

jag hade tagit den "nya"

Kram

2008-11-04 @ 11:57:14
Postat av: Diana

Nej det e väl det enda som e lite dumt, men för mig e handtaget lite högt på sittyn haha! Robban e 1,83, och har aldrig sagt att det e för lågt. Men ni får väl ut och provköra på brio! =)

2008-11-04 @ 13:50:31
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jadu..vagn som vagn om du fragar mig men jag tycker den ljusrosa e snyggast av dem tva! Dock vet jag inget om dem i ovrigt :o)

2008-11-05 @ 01:43:16
Postat av: jane

TJAAA bruden

alltså de eju så att fasters lilla älskling ska ju inte ha ett old ride =)

så ja föreslår 09;an så klart

puss på er alla

2008-11-05 @ 17:36:46
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback