Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår dag och kväll!

Under eftermiddagen bakade jag och Philip scones sen var vi och hämtade Novas nya skor. De är jättefina, syns knappt att de är använda.

Till middag blev det pyttipanna som pappa Micke lagade, disken tog han oxå hand om =)

Jag dammsög innan och fick tillåtelse av Philip att klippa honom lite på sidorna ;-) Annars ska han ha långt hår...säger han!

Min tur att lägga Nova ikväll, hoppas det går lätt. Blir inget dagis för henne imorgon, kanske på fredag beroende på febern. Idag har hon 37.5 men hostan och snoret är inte lite!

Obs datum på kameran stämmer inte, detta var nog från igår:



Detta är från idag:



Oxå idag men nu på kvällen:



Kommentarer
Postat av: alex

du kan jag få en kopia på det kortet där Micke står i köket..det kanske smittar av sig på Roffe..haha

2008-11-19 @ 19:57:50
Postat av: jane

ska åsså fixa vinetskor till Leon..och till mig själv=)

2008-11-20 @ 07:31:04
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback