Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vagnen

Nova är lagd nu, Philip hämtad och jag kollar Dr. Phil / är på nätet. Bytade ju till mig en brio race igår men nu är jag lite osäker på selet som är till. Gillar INTE alls att det inte sitter fast i ryggen på vagnen utan är ett sånt man trär på barnet....Men jag funderar på om jag själv kan sy på det på tyget eller kanske om Mickes mamma kan som har symaskin. Annars är vagnen från detta året, tyckte hon sa att hon köpt den i våras. Och jag gillar verkligen brio race, haft en sådan till Philip oxå. Han har ju haft alla möjliga. Emmaljunga scooter mm men nu hade vi ju en emmaljunga så blev lite trött på just emmaljunga ;-)

Imorgon ska jag på min premiärtur med vagnen, Micke var ju ute med den idag och jag räknar inte turen ut till tvättstugan igår haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback