Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Föräldragruppsträff =)

Det var så otroligt längesedan vi träffades men idag äntligen kunde alla på en och samma dag =)

Det var jätteroligt att se alla barnen igen och hur stora de blirvit och förändrats! Så mycket på bara ett år. Men sen är det ju första året som de förändras mest tycker jag. Iallafall när det gäller på så kort tid.

Annars har jag jobbat i förmiddags sen blev det snabbt hem och förbereda, handla mm. 13.40 hämtade jag Philip i skolan.

Nova har inte varit på dagis idag. Jag var hemma 13 och Micke började eg då men kunde komma 14 så hon slapp. Annars skulle hon varit där två timmar idag. Inte sovit middag idag!

Håller nu på och maila över bilder till alla som var här, 44 st blev det...bilder asså haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback