Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Friday!

Jobb idag 06.45-15.15 och jag säger bara BABYBOOM så fattar ni vad jag menar ;-) Vilken ruljans vi haft idag! Många går hem och andra står och stampar för att få komma in till oss. Städa, städa och fixa, fixa däremellan =) Men det är roligt och vi har hunnit med...till och med att äta både frukost och lunch i skaplig tid!

På vägen hem var jag tvungen att tanka annars hade jag bara kommit till Lund tippar jag på och jag gillar ju inte ens Lund så vad skulle jag där och göra ;-) Fan vad de bygger och bygger i HELA Malmö! Man blir så trött när man kör i det varje dag. Kommer inte fram här och inte där. Köra runt om här och där. Köer ska vi inte tala om. Okej jag vet att jag blir en tvättäkta bitch när jag sätter mig i bilen men ändå. Gör så man kommer fram bara så ska nog till och med jag hålla mig lugn =)

Min käre make var sliten när jag kom hem, han började 19 idag och hade varit hemma med Nova hela dagen och Philip halva. Stackaren ;-) Så han fick gå upp med datorn på övervåningen och slappa lite. Vi lekte här nere lite. Jag gav mig på ytterliggare ett försök att bli BLOND, jag menar hårfärgen då ;-) Det gick nog bra, need some silverschampoo bara. Har en del hemma så det borde rätta till sig imorgon.

Goa ungar jag har! Ibland flyter allt på så bra, andra dagar gör det inte det men detta var en bra dag. Inte så mycket gnäll och dom gör som man säger i tid =)

Nova somnade 20 ca och Philip är fortfarande uppe, gejmar lite spiderman som vanligt. Vi lägger nog oss samtidigt idag. Det är ju fredag. Jag är trött som ett as men en liten stund till orkar jag...tror jag.

Imorgon är det scouterna (hade glömt!) 10.30-12 sen har jag bokat bio till mig och Philip 13.00. Vi ska se Wall.e eller hur det stavas. Efter det tänkte vi äta nånstans om vädret är så man kan gå några steg utan att bli genomblöt. Det bådar inte gott. Jag är inget stort fan av regn direkt.

Fredagskväll



Koncentration!



Blondare



Barnmössor rockar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback