Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig fredag!

Idag är jag ledig så Nova och jag ska ner till Öppna Förskolan efter att vi lämnat storebror i skolan 8.30. Där ska vi träffa Unni och hennes lille Bastian =) Det är idrott för Philip idag direkt på morgonen så det är ju bra om han är där lite innan så han hinner byta om. Vi stannar till 11.30 ca sen ska jag hämta Philip igen oxå följer Sammie med oss hem och leker. I tisdags var Philip hemma hos honom och lekte ett par timmar. Det är roligt att han får lite kompisar, speciellt som det funkar så bra med =)

Micke ska börja lite tidigare idag, ca 16.30. Sen åker Philip till sin pappa som vanligt så det blir bara jag och Nova hemma ikväll. Mysigt ska vi ha det!

Det var helt galet igår, Nova sov inte alls middag och var dessutom uppe enda till ca 20.30. Men så somnade hon JÄTTELÄTT.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback