Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lediga fredag =)

Då var det min lediga dag idag! Har inte lyckats få in några extra dagar så just nu jobbar jag bara 75%, alldeles lagom =) Men det är ju meningen jag ska jobba heltid så måste boka in lite. Vet inte vad vi ska göra med denna dagen, inte så mycket tror jag. Mest ta det lugnt och göra de vanliga sakerna här hemma som städ, tvätt och sånt. Ska hämta Philip 12.15 sen ska han till sin pappa i eftermiddag. Fått inbjudan till Sammies kalas den 2 nov så ska höra om Philips pappa kan lämna honom där så eftersom det är deras helg. Jag ska ju på fest hos Tessi 1 nov så jag kommer nog inte vara så mycket människa förrän framåt kvällen....Men kul ska vi ha =))

Igår var jag på utbildning genom jobbet, ambulatiorieföreläsning. Det handlade om graviditet, droger, alkohol och prostitution. Väldigt intressant och lärorikt eftersom det är viktigt att lära sig känna igen dessa barn om man får in någon som tagit droger etc under graviditeten. Alla kopplas ju inte till ambulatoriegruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback