Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

snart till jobb

Tänkte hoppa in och skriva ett par rader innan det är dags att sätta sig i bilen och köra in till Malmö för att jobba till 22 ikväll. Haft en soft morgon, sov till 8 då hela styrkan väckte mig ;-) Sovmorgon är najs även om det "bara" var till 8. Vi lyckades inte få Nova att somna om strax efter 6 så då gick Micke upp med henne. Philip hade en mardröm så han kunde inte heller somna om. Jag drömde oxå skumt, btw. Att Micke lämnade mig. Ångest! Har drömt det ett par gånger förr, hemska dröm. Undrar varför man drömme sådana saker, det är verkligen något av det värsta som kunde hänt mig! Nu när jag äntligen hittat den perfekte mannen...Jodå de finns ;-)

Lämnade barnen ca 11sen blev det en tur till ICA (igen, måste storhandla snart) för lite blandade saker. Bl a hårspray och rakhyvlar, mucho importanto ;-) På apoteket blev det nässpray och panodil, måste ta tag i det "problemet" med, jag är ju nässprays-addict för er som inte visste det. Jobbar ju bland läkare hela dagarna så någon borde kunna skriva ut något avvänjningspreparat till mig.

Vid 12.30 kom det ett par hantverkare hit och svor över vår altandörr. Men han lyckades fixa så det går att stänga den helt. Vi behöver bara en smal trälist alt. en tjockare gummilist så det blir helt tätt. Drog in kallt så som det var innan och det kostar ju!

Nä om man ska ta och köra till jobb och hoppas på att få en parkeringsplats på pildammsvägen. En kollega till mig blev överfallen precis där utanför jobb men närmare kan man inte ställa bilen utan att bli helt ruinerad. 5 kr/timme där går min gräns. Dagtid står jag gratis men går en bra bit oxå *gratismotion*

Min träningsvärk är nu borttränad sen igår btw =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback