Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Tiden går snabbt och min lilla gumma är nu 14 månader! Och snart är det dags för Philips 6 års kalas. Vet ej riktigt när vi ska ha det. 28 november som är hans födelsedag är han här och åker sen till sin pappa på eftermiddagen/kvällen. Så sina presenter från oss lär han få på morgonen den dagen.

Igår var jag och min pappa i bokskogen och kollade på weightpulling =) Det var skoj. Först en uppvärmingsrunda, sen den riktiga kedjerundan sen en nedvarvningsrunda. Tror vår lilla vovve med ska börja, vi ska testa iaf =)

Idag kommer Mickes mamma, mormor och systrar hit på fransk middag =) Runt 12 blir det så bäst att snart börja röja här. Har man en liten (eller 2 ibland men Philip stökar inte såå mkt) terrorist så är det inte så lätt att hålla det städat och fint.


Ville tränat idag men det är ju 10.15 så knappt klar tills alla kommer + att då hinner jag inte duscha, städa mm. Nästa vecka har ju våra gäster åkt tillbaka till Frankrike så då ska jag ta upp träningen på riktigt igen.

Hoppas kunna gå på Tessis Halloweenfest 1 nov! Jag jobbar till 15.15 den dagen så det är inga problem men jag vill inte börja 6.45 dagen efter ;-) Byta till annan söndag eller ta semester...igen haha! Dagarna är till för att användas när man behöver ju!

Lite bilder kan jag väl bjuda på

Min lille sjukling:





Svår att fånga på bild:



14 månader:



Pappas skor är roliga:



Blir säkerligen fler bilder idag efter middagen =)

Nu är det rökpaus och sen får jag väl ta och sminka mig, ser inte klok ut haha som vanligt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback