Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Oj vad vi saknade Nova imorse men först efter en natts ostörd sömn =) Det var helt underbart att sova utan att bli väckt. Vi la oss rätt sent (väldigt sent för min del) ca 01 sen vaknade vi runt 9 och gick upp strax efter det. Vi fick dock inte komma ut förrän vid 14 så vi tog hunden med oss ut till Saxtorp och rastade honom lite. Övernattningen hos farmor hade gått jättebra =) Vi trodde inget annat men vet ju hur hon kan vara om nätterna, när hon inte får som hon vill osv ;-) Hon blev dock förvånad när vi kom innanför dörren. Typ "Där är ni ju, er känner jag!" Haha!

Sen firade vi födelsedagsgrisen Denice (Bubblan ;-)) och åt jättegod mat och en underbar cheesecake =)

När vi skulle hem kom Philip som varit hos sin pappa.

Bilder:



Imorgon blir det skola för Philip 8.30-12.15 sen syskonfotografering på ÖF 13.30. Nova och jag är lediga med pappa jobbar hela långa dagen. Tråkigt men nån måste jobba ju.

Slänger in en bild på mig, min pappa och min syster tillsammans hemma hos oss:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback