Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tisdag

Idag jobbade jag 6.45-15.15, en rätt lugn dag men ändå att göra hela tiden. Vi hade nästan fullt och en del förstagångsmammor så då har man att göra. Sen hade vi usk-möte på eftermiddagen. Hämtade Nova ca 16 på dagis och Micke kom hem med Philip vid 17, han hade lekt hos Sammie. Vi käkade middag sen drog jag till gymmet kl 18 för en timmes power, härligt. Vaknade med nackont från helvetet men nu känns det bättre. Ska träna på söndag förmiddag oxå, imorgon vet jag inte. Ska kolla upp tiden. Behöver verkligen komma igång igen!

Vad mer här då? Jag är ledig imorgon så då ska jag, Nova och Alex till Nova och fika och spana i affärer ;-) Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback