Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shopping=)

Idag är det då som tidigare skrivet dags för skojakt bl a. Var längesen jag köpte skor tror jag. Hittat dessa som jag är sjukt sugen på. De finns i svart och ljusbeige oxå. Supersköna =)Vad tycks?

DS_238637_A.tif 

Sen har jag funderingar på de här oxå som man kan ha till det mesta:



Vill ha de här med men de går på 1299 kr



Ja livet är inte lätt eller hur? ;-)

Vi ska ut och hitta en present till Sammie oxå, Philips bästa kompis i klassen som har 6 års kalas på söndag =) Philip tror att han gillar bygglego så vi får se vad vi hittar. Tycker det är roligare att handla till andra, kanske för att det är så svårt att hitta till sig själv...? Varje gång jag ska ut och handla till mig så kommer jag hem med saker till barnen ;-)

Philip åker till sin pappa i eftermiddag. Vi håller på med julplaneringen nu. Philip ska ju vara hos oss denna jul och nyår så det blir nog mellandagarna hos pappa. Han hade önskemål om att träffa sin son lite mer och såklart ska han det =) Philip behöver träffa sin pappa/hans familj oxå.

Ohh, jag ska spana efter vinterjacka oxå =) Ska kolla in på Cubus där de har 25% rabatt, står så på deras hemsida iaf. New Yorker kan ju ha en del. Vet inte alls vadjag vill ha när det gäller jackor så där är det inte lika lätt men jag tror jag vill ha en lite längre modell detta året. Som täcker rumpan typ, det är ju sååå kallt annars ;-)

Nä om man skulle sätta fart och bli iordning. Jag sitter i myskläder, Philip i pyamas och Nova är naken haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback