Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredagskväll

Nu är det kväll och snart dags att lägga sig för min del. Var uppe tidigt känns det som, somnade inte riktigt om efter 5.30 när Nova ville in till oss.

Shoppingen gick bra, hittade både stövlarna och skorna jag ville ha =) Dock båda på skopunkten. De hade inga rosa stövlar på Din Sko, endast svarta och beige. Det jag inte gillade med deras svarta var att sömmen var vit, eller det vita luddet som är inuti syntes på utsidan. Men så gick vi över till Skopunkten och där hade de både svarta och lite mörkare beige. De svarta såg bättre ut där och 50 kr billigare, alltså 249 kr. Skorna kostade 199 kr. Helt ok pris =)

 Fast mina är mer glansiga liksom, fanns två olika i svart.


Warm lined high boot  Utan den vita sömmen då.



 Testade de här på Nova, jättesöta =) Men vi har bestämt att hon kan ha sina vinterfodrade gummistövlar denna vintern. Dessa verkade inte vara speciellt vatten- eller slittåliga ;-) Söta dock! 199 kr.


 De här provade Philip, kanske inte de snyggaste men han sa att de var sååå varma. 199 kr. Han ska ha sina Viking kängor någonstans, de var stora förra året (stl 29) så han kan nog ha dom detta med. Måste leta upp dom dock och testa.


 De här har Philip på idrotten i skolan =) 149 kr.

Ja, det var roligt att klistra in bilder ;-)

Kollade bara lite snabbt efter en vinterjacka. Det är gaaaanska svårt med Nova med sig. Philip var helt lugn, visst han har inte ärvt min shopping-gen men han orkar med mig ibland ändå =) På Cubus hade de ingenting. Jo en ganska cool skinnjacka men det fanns bara två stycken svarta kvar i stl 32. Nä, jag är inte så liten! På H&M testade jag en längre modell men den var inte tjockare än min höst/vår jacka och 399 kr kostade den. När jag provade den sa Philip: Men mamma, den jackan du har på dig nu är ju den snyggaste!" Haha, den är från H&M, inköpt kanske när han var ett år eller så ;-)

Vi handlade först en sak till Sammie sen ville Philip byta den (?) Så vi fick gå tillbaka, till Novas stora förfäran. Hon gillar INTE att sitta snällt i vagnen när vi handlar! Sen nöjde vi oss och sprang ut i regnet. Innan vi körde sa Philip plötsligt: "Mamma, jag älskar att vara storebror!" Jag smälte som vilken mamma som helst skulle gjort =) Min fina pojke!

Innan vi kom hem handlade vi saker till Lasagnen vi senare åt. Micke är sjuk, känner sig inte alls bra....Hoppas det inte är influensan =( Så jag vet inte om jag kan jobba imorgpn, än mindre gå på festen. Jag hoppas i vilket fall som helst att han snart blir bra. Det är asdrygt att vara sjuk när man har småbarn. Alla som varit där vet vad jag menar;-)

Vid 16.30 körde jag Philip till Oxie. Var inom bolaget på Jägers och handlade cider och Malibu till syrran sen hann jag hem för att lägga Nova vid 19.

Nä snart ska jag ta hunden på en runda innan sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback