Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Då var jag hemma ännu en dag jag skulle jobbat. Novas ögon är inte helt okej + att det är fredag så får hon hela helgen på sig att tillfriskna. Jag ska jobba kväll i helgen så jag kommer till jobb iaf =) Jag saknar jobb, är gald över att kunna säga det! Philip fick några konstiga utslag i ansiktet igår efter han hade varit ute och lekt. Det blir ingen skola för honom utan ett besök hos doktorn kl 11.30 istället.

Måste lämna tillbaka hans lånebok i skolan dock och hämta ännu ett frånvaropapper som FK ska ha sen ev apoteket och ICA. Barnen har ju inte feber annars hade jag inte gått utanför dörren med dem. Då ska man bara vila och ta det lugnt.

Philip körs till Oxie i eftermiddag så kommer han hem igen på söndag. Tror det är nästa helg han ska stanna hos oss =) Då ska vi hitta på något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback