Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Långfredag

Idag har jag jobbat denna långfredag. Det började lugnt sen drog det igång med diverse problem att lösa =) Mycket amningshjälp samt mobilisering av sängliggande mammor.

Efter jobb körde jag till Burger King på Värnhem och träffade Micke, Nova, svärmor, svägerskor samt deras mormor =) Nu har jag nyss hängt två maskiner tvätt, två är i maskinerna och två återstår *pust* Städat hela huset och Micke har precis moppat här nere. Känner mig trött men lite datortid råder bot på det mesta ;-)

Imorgon kommer Mickes familj hit på påsk-grillning, vår version av att fira påsk =)

Nova har inte sovit middag idag så det blir kanske tidig läggning, än är hon i farten =)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback