Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig...

... och tvättar. Städat och röjt undan en massa disk. Hatar när man jobbar så mkt att hemmet nästintill förfaller =(  Nåja det finns ju värre saker som kan hända ;-) Annars har vi inga direkta planer idag. Lämnade Philip i skolan till gympan som vanligt 8.30 på tisdagar. Han ska hämtas sen 12.15 som vanligt när någon av oss är lediga.

Usch det var riktigt mkt tvätt, gillar eg inte att tvätta när jag är ensam hemma med barnen av den enkla anledningen att det är lättare att springa ut själv =) Ovanvåningen är väl kaos. Toaletterna och framför allt handfaten är äckliga tycker jag. Men jag vill ha det skinande rent alltid annars tycker jag det är ofräscht....

Nu ska jag in på tradera och lämna lite omdömen och kolla runt =)

See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback