Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sandslott =)

Idag var det scouterna 10.30-12 ute på Barsebäcks strand. Sandslottsbyggande stod på schemat och alla var jätteduktiga =)

Jag är bra igen nu =) Jag brukar få en lindrig form av magsjuka. SOM TUR ÄR! Någon måste ju ta hand om alla inkl hemmet som annars lätt förfaller. Tur jag kunde åka med Philip idag annars hade han missat det roliga.

Efter sandslottsbyggandet blev det Netto för lite inköp av blöjor och godis =) Det är ju lördag! Snacka om att det går åt blöjor!

Micke har bosatt sig där uppe och vilar, jag är nere med Nova. Philip är ute i sandlådan och leker. härligt när man kan ha altandörren öppen och barnen kan gå in och ut som dom vill =)

Snart ska lillan nanna och då ska jag oxå vila. Natten har inneburit väldigt sönderhackad sömn...



Igår:


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för din gulliga kommentar gumman. Fina bilder som vanligt. Skönt att ni börjar må bättre! Kramar

2009-04-18 @ 18:26:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Sanna

Så fina foton på er!

2009-04-19 @ 09:27:40
URL: http://zandyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback